TA STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Dowiedz się więcej

X

KROSS ESKER 2.0

  • SZOSOWE
Rocznik: 2022
POWRÓT DO LISTY
Kolor
Rozmiar ramy
Zalecana
długość nogi
(+/- 3 cm)
POMOC
Dostępność
Cena brutto
CzarnyRubinowy
Rubinowo-czarny połysk
S
69
Zapytaj
o dostępność
4199,00 PLN
Negocjuj cenę
CzarnyRubinowy
Rubinowo-czarny połysk
M
75
Zapytaj
o dostępność
4299,00 PLN
Negocjuj cenę
CzarnyRubinowy
Rubinowo-czarny połysk
L
77
Zapytaj
o dostępność
4299,00 PLN
Negocjuj cenę
CzarnyRubinowy
Rubinowo-czarny połysk
XL
82
Zapytaj
o dostępność
4199,00 PLN
Negocjuj cenę
Produkt jest dostępny w systemie ratalnym
Podczas składania zamówienia, przy wyborze formy płatności, możesz wybrać system ratalny.

Rozmiar koła 28"

Rower Męski

Opis

Czasem chcesz zjechać z utartych dróg w niezbadane rejony kraju. Chcesz przemierzać szutry, pokonywać leśne rzeczki, wzywa Cię przygoda? Nasz KROSS Esker 2.0 został stworzony właśnie w tym celu. To rower dla tych wszystkich, którzy szukają nowych dróg tam, gdzie ich nie ma. Uciekających od cywilizacji i chcących spędzić noc na mazurskich łąkach wpatrując się w gwiazdy. Esker 2.0 to propozycja dla wszystkich, którzy szukają wielu punktów montażowych na bagażnik i sakwy. Nie bez powodu, wsiadając na niego, krzyczymy do siebie „Hej, Przygodo!”
KROSS Esker w 2021 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego roweru wyprawowego. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.

Pora na przygodę!
Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, efektywnym przeniesieniem mocy na napęd i przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. Żeby mógł zabrać każdego w nawet najdziksze rejony. Dlatego też wyposażyliśmy go w sprawdzony i niezawodny napęd Shimano Sora R3000 oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro MD C550. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł dokonać napraw nawet w największej dziczy. Shimano Sora R3000 to dziewięciobiegowa kaseta z dwurzędową korbą z przodu – pozwala to na bezproblemowe dobranie obciążenia do warunków panujących na trasie. KROSS Esker 2.0 to aluminiowa rama wykonana z aluminium superlite oraz takiż widelec. Do, i tak już komfortowego rozwiązania, dobraliśmy komponenty, które jeszcze bardziej poprawiają wygodę na bezdrożach. Jednym z nich jest szeroka kierownica z flarą (rozszerzająca się ku dołowi) pomagająca w zachowaniu kontroli nad rowerem w cięższych warunkach. Nasz gravel to także szerokie opony – wyposażyliśmy go w 37 mm opony WTB Riddler Comp Tan.

Sprawdzone rozwiązania
Żeby zapewnić jak największą użyteczność, szutrowiec KROSS Esker 2.0 posiada wszystkie rozwiązania, które powinny się znaleźć w tego typu rowerach. Wsłuchując się w porady ekspertów od rowerowej turystyki zaopatrzyliśmy nasz rower w liczne mocowania ułatwiające montaż dodatkowych koszyków na bidon, bagażnika, błotników czy innych elementów dodatkowego osprzętu. By zapewnić mu pełną wszechstronność zostawiliśmy w ramie i widelcu dużo miejsca na opony. By pomóc w utrzymaniu stabilności w terenie zdecydowaliśmy się na zwiększenie rozstawu osi względem naszych rowerów szosowych czy CX. Ostatecznie, by zapewnić przyjemność z jazdy osobom, dla których bikepacking jest nowością, zastosowaliśmy szeroki zakres przełożeń. Całość uzupełnia siodło WTB Sport Volt, dostosowane pod kątem jazdy w terenie.

Specyfikacja techniczna

BateriaBRAK
ChwytyFIZIK TERRA MICROTEX
Dźwignie hamulcaSHIMANO SORA R3000
Hamulec przódTEKTRO MD C550
Hamulec tyłTEKTRO MD C550
Ilość przełożeń18
Kaseta / WolnobiegSHIMANO HG201
KierownicaALUMINIUM 440 MM 31.8
KorbySHIMANO SORA R3000
Koronki50T-34T/175MM
ManetkiSHIMANO SORA R3000
Materiał ramyALUMINIUM LITE
NypleMOSIĘŻNE
ObręczeKROSS
OponyWTB RIDDLER 700X37 COMP TAN
Piasta przód SHIMANO ACERA M3050
Piasta tyłSHIMANO ACERA M3050
Przerzutka przódSHIMANO SORA R3000
Przerzutka tyłSHIMANO SORA R3000
Rozmiar koła28"
SilnikBRAK
SiodłoWTB VOLT SPORT
Skok tylnego amortyzatoraBRAK
Skok widelcaBRAK
SteryFSA NO.42/ACB 1-1/8"
SuportSHIMANO BSA BB-RS500
SzprychySAPIM
Tarcze hamulcoweTEKTRO (160)
Tylny amortyzatorBRAK
WidelecALUMINIUM
Wspornik kierownicyALUMINIUM 90MM/31,8
Wspornik siodłaALUMINIUM 27,2X350
Wykończenie lakieruPOŁYSK
WyświetlaczBRAK
Zakres kasety/wolnobiegu11-34T
ŁańcuchSHIMANO HG40