KROSS LEA BOOST 3.0 500
Rower Damski
Rozmiar koła 29"
Rodzaj
- ELEKTRYCZNE
- GÓRSKIE
Model z roku | Kolor | Rozmiar ramy |
Zalecana długość nogi (+/- 3 cm) POMOC | Dostępność | Cena brutto |
Opis
Kross Lea Boost 3.0 to sposób na ucieczkę w nieznane. Bo każdy człowiek potrzebuje czasem od niej odpocząć i spędzić trochę czasu na łonie natury. Rolą e-bike’a jest cię w tym wspomóc, żebyś mogła odpocząć, a nie przejmować się tym, czy wjedziesz pod tą stromą ściankę czy nie. Dlatego jeśli chcesz spróbować sprawdzić się w nowym, e-bike’owym świecie, to będzie to najlepsza opcja.
KROSS Lea Boost 3.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
Shimano Steps
Shimano Steps to zaawansowany system przeznaczony dla rowerów elektrycznych. W Kross Lea Boost 3.0 wykorzystany został wydajny silnik Shimano STEPS DU-E8000 z momentem obrotowym 70 Nm. Wydajna bateria o pojemności 504 Wh umożliwia komfortowe pokonanie do 115 km, a jej pełne ładowanie zajmuje około 5 godzin. Na kierownicy znajduje się wyświetlacz pokazujący wszystkie parametry związane z pracą napędu i informacje o pozostałym zasięgu.
Osprzęt
Kross Lea Boost 3.0 to sprawdzone komponenty Shimano charakteryzujące się wysoką dbałością o detale oraz odpornością na eksploatację. Grupa Shimano Deore M6000 to 10 przełożeń umożliwiających płynne dopasowanie potrzebnego biegu do warunków terenowych w jakich się znajdujemy. Kross Lea Boost 3.0 to także wysokiej jakości amortyzator powietrzny SR Suntour XCR 34 RLR o skoku 120 milimetrów oraz z manetką blokady znajdującą się na kierownicy. W rowerze użyliśmy opon WTB Ranger Comp o szerokości 2,25” dostosowanych do rozmiaru kół użytych w rowerze. Za hamowanie odpowiadają silne hydrauliczne hamulce tarczowe, pomagające w zatrzymaniu się nawet w najtrudniejszym terenie oraz w najgorszych warunkach atmosferycznych.
Technologie
Kross Lea Boost 3.0 posiada ramę wykonaną z aluminium lite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Każda rama jest także poddawana procesowi znanemu jako hydroformowanie. Pozwala nam to na uzyskanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością oraz precyzją wykonania. Wszystkie przewody zostały poprowadzone wewnątrz ramy, dzięki czemu udało nam uzyskać schludny i czysty wygląd ramy. To także element, który okaże się dla ciebie błogosławieństwem, kiedy będziesz musiał go umyć.
Specyfikacja techniczna
Bateria | SIMPLO 630 WH |
Chwyty | KROSS SCALE |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT501 |
Hamulec przód | SHIMANO MT500 |
Hamulec tył | SHIMANO MT500 |
Ilość biegów | 10 |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO DEORE M4100 |
Kierownica | ALUMINIUM 700 MM 31.8 |
Korby | FSA-CK751 |
Koronki | 38T/170MM |
Manetki | SHIMANO DEORE M6000 |
Materiał ramy | ALUMINIUM LITE |
Obręcze | KROSS |
Opony | WTB RANGER 29X2,25 COMP |
Pedały | BRAK |
Piasta przód | SHIMANO MT400 15X110 |
Piasta tył | SHIMANO MT400 12X148 |
Przerzutka przód | BRAK |
Przerzutka tył | SHIMANO DEORE M6000 |
Rozmiar koła | 29" |
Silnik | SHIMANO E8000 |
Siodło | SELLE ROYAL |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Skok widelca | 120MM |
Stery | FP-H856B2;1-1/8"-1.5" |
Suport | BRAK |
Tarcze hamulcowe | SHIMANO RT30 (203) |
Tylny amortyzator | BRAK |
Waga | 20.500 |
Widelec | SR SUNTOUR XCR 34 RLR |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 60MM/31,8 |
Wspornik siodła | SP-C207 27,2X350 |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Wyświetlacz | SHIMANO SC-E8000 |
Zakres kasety/wolnobiegu | 11-42T |
Łańcuch | SHIMANO E6090 |