KROSS LEVEL BOOST 2.0 500
Rower Męski
Rozmiar koła 29"
Rodzaj
- ELEKTRYCZNE
- GÓRSKIE
Model z roku | Kolor | Rozmiar ramy |
Zalecana długość nogi (+/- 3 cm) POMOC | Dostępność | Cena brutto |
Opis
Rower górski KROSS Level Boost 2.0 to klasyczny przykład wyspecjalizowanego roweru elektrycznego. Nasz e-bike to najlepsze, co możesz zrobić dla siebie, jeśli myślisz profesjonalnie o swoich startach w maratonach MTB lub wyścigach XC. Ułatwi on wstępne przejechanie trasy oraz zapoznanie się z nią, bez nadmiernego obciążania swojego organizmu. A jeśli po prostu myślisz o nim jako o rowerze rekreacyjnym to zapewni ci mnóstwo zabawy w zróżnicowanym terenie.
KROSS Level Boost 2.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
Shimano Steps
E-bike KROSS Level Boost 2.0 zamontowana jest zintegrowana bateria o pojemności 500 Wh oraz układ napędowy Shimano Steps E-8000. Wydajny silnik z momentem obrotowym o mocy 70 Nm zapewnia duże ułatwienie podczas pokonywania trudnego terenu. Dzięki takiemu układowi wspomagającemu można pokonać nawet do 115 km. Zamontowany wyświetlacz ułatwia monitorowanie parametrów jazdy oraz stanu baterii.
Osprzęt
KROSS Level Boost 2.0 został wyposażony w wysokiej jakości osprzęt Shimano Deore M6000. Dzięki takiemu połączeniu dostępny jest szeroki zakres przełożeń w kombinacji 1x10. Nasz e-bike to rasowy hardtail z markowym amortyzatorem powietrznym SR Suntour XCR 34 RLR AIR o skoku 120 milimetrów i przystosowana pod koła boost. Manetka blokady znajdująca się na kierownicy pomaga w przejęciu pełnej kontroli nad tym, jak rower się zachowuje w terenie. To ty jesteś jeźdźcem i to ty trzymasz lejce. Włożyliśmy w niego także duże, 29 calowe koła posiadają wysokiej jakości opony WTB Ranger Comp o szerokości 2,25” przygotowane do montażu systemu tubeless.
Technologie
KROSS Level Boost 2.0 posiada ramę wykonaną z aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Każda rama jest także poddawana procesowi znanemu jako hydroformowanie. Pozwala nam to na uzyskanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością oraz precyzją wykonania. Wszystkie przewody zostały poprowadzone wewnątrz ramy, dzięki czemu udało nam uzyskać schludny i czysty wygląd ramy. To także element, który okaże się dla ciebie błogosławieństwem, kiedy będziesz musiał go umyć.
Specyfikacja techniczna
Bateria | SIMPLO 504 WH |
Chwyty | KROSS SCALE |
Dźwignie hamulca | SHIMANO MT501 |
Hamulec przód | SHIMANO MT200 |
Hamulec tył | SHIMANO MT200 |
Ilość biegów | 10 |
Kaseta / Wolnobieg | SHIMANO DEORE M4100 |
Kierownica | ALUMINIUM 740 MM 31.8 |
Korby | FSA-CK751 |
Koronki | 38T/170MM |
Manetki | SHIMANO DEORE M6000 |
Materiał ramy | ALUMINIUM SUPERLITE |
Obręcze | KROSS |
Opony | WTB RANGER 29X2,25 COMP |
Piasta przód | SHIMANO MT400 15X100 |
Piasta tył | SHIMANO MT400 12X148 |
Przerzutka przód | BRAK |
Przerzutka tył | SHIMANO DEORE M6000 |
Rozmiar koła | 29" |
Silnik | SHIMANO E8000 |
Siodło | KROSS D5311 |
Skok tylnego amortyzatora | BRAK |
Skok widelca | 120MM |
Stery | FP-H856B2;1-1/8"-1.5" |
Suport | BRAK |
Tarcze hamulcowe | SHIMANO RT30 (203) |
Tylny amortyzator | BRAK |
Widelec | SR SUNTOUR XCR 34 RLR |
Wspornik kierownicy | ALUMINIUM 60MM/31,8 |
Wspornik siodła | ALUMINIUM 27,2X400 |
Wykończenie lakieru | POŁYSK |
Wyświetlacz | SHIMANO SC-E8000 |
Zakres kasety/wolnobiegu | 11-42T |
Łańcuch | SHIMANO E6090 |